MediaKol

Porady - marketing internetowy

DODATKOWE METODY PROMOCJI - MARKETING INTERNETOWY

Arsenał środków wykorzystywanych w marketingu internetowym kierowanym do konsumentów zlokalizowanych w Niemczech wykracza dzisiaj znacznie poza samo pozycjonowanie strony. Istnieje wiele nowatorskich sposobów, którymi za pomocą kanałów online można dodatkowo zwrócić uwagę świata na własną markę lub produkty.  

SKLEPY INTERNETOWE W NIEMCZECH – STUDIUM KONSUMENCKIE 2014

Na początku roku 2014 E-Commerce-Center Köln opublikowało wyniki  swoich badań na temat wymagań, jakie konsumenci stawiają nowoczesnym sklepom internetowy skierowanym do klientów niemieckich. Czołowe sklepy w Niemczech zostały ocenione w 60 różnych kategoriach, aby zidentyfikować czynniki odpowiedzialne za trwały sukces rynkowy.  

MEDIAKOL.INFO - NOWA USŁUGA JUŻ DOSTĘPNA

Mamy przyjemność poinformować Państwa, że od dnia 20 kwietnia 2013 roku firma Mediakol udostępniła całkiem nowy portal klienta dla wszystkich swoich zleceniodawców. W usłudze Mediakol.INFO sprawdzą Państwo pozycje swoich stron, wysokość naliczanych rachunków oraz uzyskają wiele dodatkowych informacji na temat prowadzonego projektu. Usługa ta ma obecnie charakter testowy, jednakże od dnia 1 lipca 2013 stanie się regularnym elementem oferty naszej firmy.

NAJCZĘŚCIEJ ODWIEDZANE NIEMIECKIE WITRYNY

Rynek internetowy to nadal bardzo dynamiczna gospodarka, gdzie użytkownicy z dnia na dzień mogą stracić zainteresowanie danym podmiotem.
Publikujemy Wam dziś najnowsze dane dotyczące odwiedzin na niemieckich stronach internetowych.

WYSZUKIWARKI W NIEMCZECH - raport 2012

Ciekawi jesteście, jakich wyszukiwarek używają sąsiedzi zza Odry? Przedstawiamy Państwu najnowsze dane na temat wyszukiwarek w Niemczech. Przeczytaj, kto zyskuje klientów, a kto ich traci.